Translate

Saturday, December 31, 2011

Luna kerat rambut....Jangan buat cerita baru lain sudah lah......



LUNA MAYA berasa dirinya terlihat gemuk dengan rambut pendek.


TAHUN baharu selalu memberi perangsang buat segelintir individu untuk muncul dengan gaya baharu. Tidak terkecuali dengan aktres cantik, Luna Maya yang tampil dengan gaya potongan rambut pendek. Bekas kekasih Ariel Peterpan itu mengaku bosan dengan rambut panjang yang disimpannya sejak bertahun-tahun.
"Bosan berambut panjang. Sudah sepuluh tahun saya berambut panjang. Kali terakhir saya potong rambut adalah sewaktu di sekolah menengah. Tanpa berfikir panjang, saya terus ke salun. Ketika ditanya mahu potongan yang bagaimana, saya beritahu 'pendek.' Jadi hasilnya begini," ujar Luna yang dahulu terkenal dengan gaya rambut panjang mengurai.
Luna yang tampil dengan potongan rambut baharu tersebut pada sidang akhbar filem My BlackBerry Girlfriend itu mengaku bahawa wajahnya kelihatan lebih bulat.
Luna mendakwa dia tidak kisah walaupun kelihatan sedikit gemuk kerana nafsu makannya sejak kebelakangan ini tinggi.
"Kerana rambut pendek jadi terlihat gemuk tetapi tidak apa-apa kerana hobi saya memang makan. Saya tidak fikir masalah berat badan," ujarnya positif

No comments:

Post a Comment